Figyelem, az oldal tökéletes működéséhez Firefox böngészőt kell használnod!

A te böngésződ 87% -ban kompatibilis a weboldalhoz.

KaCSa Portal 2004 :: Az igazi online portal
PORTAL · SPORT · HUMOR · UTAZÁS · SIMS | Online: 17
>> Bécs
Üzenőfal: Andyca: Köszönjük! | mzperxhori: Csabi&Andyca! Hazassagkotesetek alkalmabol,nagyon sok boldogsagot kivan:Hori | mzperxhori: Csabi&Andyca! Hazassagkotesetek alkalmabol,nagyon sok boldogsagot kivan:Hori | georg0515: szasz mindenkinek | beszti: szoszi midenki ha akarsz humoros videot akkor regisztrálj | georg0515: hali mindenkinek jó az oldal igy tovább | Andyca: Tudtad, hogy február 6-8 a barátságos Internet napja! | Andyca: Tudtad, hogy nemcsak nőnap van?A Nemzetközi férninap dátuma február 19. | Andyca: Tudtad, hogy november 17 füstmentes nap? De minden nap figyelj a környezetedre! | Andyca: A halloween a boszorkányok, kísértetek és egyéb szellemek ünnepe október 31-én. |
| Partnereink
2019. október 23. szerda, Gyöngyi napja van, holnap: Salamon, a pontos idő:
Üdvözöl a KaCSa Portal 2004!
[www.kacsaportal.hu]

Utazzunk Bécsbe
 írta: Andyca | 2009. május 18, hétfő | 18:24 CET

Egy hétvége Bécsben

Április közepén egy hosszú hétvégére vállalkoztunk, hogy megtekintsük Bécset. Nagyon sokat hallottam már róla korábban, és gyönyörű nevezetességei, múzeumai, parkjai vannak. Nem lehet kihagyni, hogy élőben is megnézzük ezeket. Egy csütörtök hajnalon indultunk útnak. Még Magyarországon megálltunk egy kis pihenőre, reggelire, aztán egyenesen Bécsbe utaztunk. Kicsit korábban értünk oda, minthogy a szállásunkat el lehetett foglalni, ezért autóval is bebarangoltuk a várost, de úgy nem volt olyan élvezetes. Végül eljött az idő, mehettünk szállást foglalni. A szállásunk Favoriten kerültében volt, közel a belvároshoz, de mégis kertvárosias csendes környezetben. Egy barátságos családi házban foglaltunk egy szobát, fürdőszobával. A szálláshoz járt reggeli is, isteni finom volt minden. Gyorsan kipakoltunk, vettünk egy 72órás jegyet, ami minden tömegközlekedési eszközre jó, és elindultunk. Az első utunk előtt érvényesítettük a jegyet, innentől kezdve csak magunknál kellett tartani. Máris eljött a délután, így a csütörtöki napba már túl sok minden nem fért bele, de azért mindent sikerült megnézni, amit elterveztünk. Szóval akkor irány a város (villamos, metro, busz:)) Első utunk a híres Hundertwasserhaus-hoz vezetett, ahol az építészetet és a természetet ötvözték. Ezután a Prater-t vagyis a vidámparkot tűztük ki célul. Rögtön az Óriáskerékkel kezdtük a szórakozást, majd további játékok, szellemkastélyok bebarangolásával folytattuk. Végül a vidámparkot egy óriás-xxl magyar lángossal zártuk. A következő úti célunk a Duna-torony és a csodás parkja volt. A toronyból az egész várost látni lehet. Még világosban értünk oda, de megvártuk, hogy besötétedjen és a város fényeit csodálhassuk. A nap végén még várt ránk egy hosszú metrózás vissza a szállásra.

Másnap, péntek. Már reggel elindultunk a Belvedere palotába. A palotának két része van, mindkettő tele képekkel, csodás termekkel, és egy óriási, gondozott igazi királyi udvarral, szökőkúttal - szép látvány! Miután mindent végignéztünk, a város másik végén lévő Schönbrunn-i kastélyt vettük célul. Kicsit beleképzelhettük magunkat a korabeli királyi életbe, végignéztünk 40 szobát, végighallgattuk magyarul a hozzájuk tartozó történeteket is. A kastélybelső után egy még nagyobb kert tárult elénk, útvesztővel, állatkerttel, szökőkúttal, csodás fákkal, bokrokkal, virágokkal, növényekkel. Mivel már nem volt túl sok idő hátra a napból, ezért az állatkertbe is gyorsan bekukkantottunk. Három féle útvonalat lehet bent végigjárni, ebből kettő bele is fért az időbe, aztán muszáj volt kijönnünk, mert zártak. Az állatkert nagyon barátságos volt, elég lazán, jó körülmények között, nagy területen tartják az állatokat, mindenki megtalálja a maga szórakoztatásának megfelelőt. Akár egész napokat is el lehetne itt tölteni, nagyon élveztük. Az idő ismét lejárt, irány a szállás.

Következő nap, szombat. A város központi része maradt vissza, nem lehet ezt sem kihagyni. Első utunk a Karlsplatzra vezetett, ahol a Karlskirche-t néztük meg. Innen gyalog folytattuk a kirándulást az Operához, majd az Albertinába. Itt megnézhettük híres festők képeit (Rembrandt, Picasso, Monet...) Majd folytattuk utunkat az Anker órához. Ide érdemes délben érkezni, mert akkor az összes figura körbe jár egy kellemes zene kíséretében. Miközben ezt a körülbelül 15perces műsort néztük leültünk egy cappuchinora és tiramisura, az óra alá. Akciós volt és nagyon finom:). Ezután visszasétáltunk a Stephansdom-hoz. Megnéztük a székesegyházat kívül-belül, nagyon szép, és épp mise is volt bent. Mivel még sokminden várt ránk, ezért metroval elmentünk az Egyetemhez, majd végig gyalogoltunk a gyűrűn a Hofburgig. Útközben, az Egyetem után következett a városháza, mely előtt épp egy fesztivál volt. Kicsit körbe néztünk és élveztük a zenét, a műsorokat. A városháza után a Parlamnet következik, mely nem igazán illik a bécsi környezetbe, mert teljesen görög stílusban készült, de csodás. Kicsit tovább sétálva a Természettudományi és Művészettudományi múzeumokhoz értünk. A Természettudományi múzeumba is betértünk. Nem érdemes kihagyni! De úgy kell oda menni, hogy legalább egy vagy egy fél napot kell rá szánni. Nekünk sajnos annyi időnk nem volt, így 3 óra alatt körbefutottuk, hogy még sötétedés előtt a Hofburg-ot is megnézhessük. Sajnos már így is későn értünk oda, mert másnap maratont rendeztek, és az egész Hofburg hátsó kertjét telepakolták sátrakkal, elkerítettek részeket, így leginkább csak az épületet tekinthettük meg, illetve az első udvarát. Innen még egy rövid sétát tettünk a Maria-hilfer strasse-n. Aztán ismét irány a szállás.

Utolsó nap, vasárnap. Végülis mindent megnéztünk amit terveztünk, és amúgy is maraton volt vasárnap, így reggeli és csomagolás után, a külvárosi részen autóztunk egy utolsót, körülnéztünk, majd nem túl sok kedvvel célba vettünk kis hazánkat. Maradtunk volna még. Ami nagyon szimpatikus volt a csodás látványosságok és parkok mellett a tömegközlekedés. Teljesen egyszerűen, minimális várakozással el lehet jutni a város bármelyik részére. Mindenkinek jó szórakozást és jó utat kívánok!

Prioritás: 5/5

Kereséshez mi is a

oldalait használjuk
Forrás

McAfee SiteAdvisor - We tested this site and didn't find any significant problems.
STATUS: good
©2002-2019 KWS-2004™ • Minden jog fenntartva.