Figyelem, az oldal tökéletes működéséhez Firefox böngészőt kell használnod!

A te böngésződ 87% -ban kompatibilis a weboldalhoz.

KaCSa Portal 2004 :: Az igazi online portal
PORTAL · SPORT · HUMOR · UTAZÁS · SIMS | Online: 45
>> Skiathos szigetén
Üzenőfal: Andyca: Köszönjük! | mzperxhori: Csabi&Andyca! Hazassagkotesetek alkalmabol,nagyon sok boldogsagot kivan:Hori | mzperxhori: Csabi&Andyca! Hazassagkotesetek alkalmabol,nagyon sok boldogsagot kivan:Hori | georg0515: szasz mindenkinek | beszti: szoszi midenki ha akarsz humoros videot akkor regisztrálj | georg0515: hali mindenkinek jó az oldal igy tovább | Andyca: Tudtad, hogy február 6-8 a barátságos Internet napja! | Andyca: Tudtad, hogy nemcsak nőnap van?A Nemzetközi férninap dátuma február 19. | Andyca: Tudtad, hogy november 17 füstmentes nap? De minden nap figyelj a környezetedre! | Andyca: A halloween a boszorkányok, kísértetek és egyéb szellemek ünnepe október 31-én. |
| Partnereink
2019. október 23. szerda, Gyöngyi napja van, holnap: Salamon, a pontos idő:
Üdvözöl a KaCSa Portal 2004!
[www.kacsaportal.hu]

Skiathos szigetén
 írta: Andyca | 2008. október 3, péntek | 15:52 CET

Hajókirándulás Skiathosra

Egy napos kirándulás alkalmával ellátogattunk Skiathos szigetére. Az út Nei Poriból 2,5 óra busz út volt, egy Volos melletti kisebb kikötőbe (Achillio), ahol az Elizabeth társaság Tarzan nevű hajója várt minket, Kostas kapitánnyal. Innen a hajóút még 2,5 órát vett igénybe. A tenger elég barátságos volt, de azért néha így is nagy hullámok voltak. A hajó 3 szintjén mindenki elfoglalhatta a neki legmegfelelőbb helyet. Az éhséget és szomjúságot a büfében lehetett csillapítani, ahol nagyon kedves pultosok fogadtak minket. Az út során egy nagy márványbányát és sok kisebb strandot, üdülőterületet láttunk. Az idegenvezetőnknek köszönhetően a hajóút alatt folyamatos programokkal láttak el bennünket, így elég gyorsan eltelt az idő és máris Skiathos szigetén voltunk, ahová végül 1-2 bátortalan delfin is elkísért minket:) A sziget csodálatos. Először felmentünk egy kis kápolnához, ahonnan szinte az egész szigetet látni lehetett. Van itt repülőtér, nagy kompkikötő, sok-sok apró régi görög stílusú ház, szűk utcák, rengeteg kávézó, étterem, egy csodás kis félsziget, és természetesen az óriási kék tenger. Egy rövid történetismertetés után volt egy kis szabad programunk. Ez idő alatt mi sétálgattunk a kis faluban, ebédeltünk egy isteni jól elkészített gyros pitát, és bejártuk a félszigetet, ahonnan láttuk a kompot "parkolni", repülőket leszállni. A szabadidő lejárta után ismét felszálltunk a hajóra, ahonnan a sziget másik részére vittek bennünket, egy óriási, homokos partú strandra. Itt 2 óránk volt, hogy kiélvezzük a strandolást, és kipróbáljunk különböző vízi sportokat. Kaptunk is az alkalmon, így az Elizabeth társaságnak köszönhetően kedvezményesen Jet Sky-zhettünk. Vagy választhattunk volna bármi mást is természetesen. Az idő gyorsan eltelt, így ismét visszaszálltunk a hajóra, és hazaindultunk. Persze a hazaút sem volt unalmas, mert a hajónk egy másik hajóval útközben vízi csatát vívott. Nagyon élvezetes volt, amíg száguldoztunk a másik hajó után, és mire beértük őket, lehetett dobálni a vízzel telt lufikat, még a locsolótömlő is előkerült a harchoz. Végül a másik hajó feladta, így mi nyertük a csatát. Kis pihenő után kezdődhetett ismét a tánc. A kikötőbe érve, elköszönés gyanánt, kapitányunk gyermekei mutattak még be egy kis táncos produkciót, így zárult hajókirándulásunk.

Prioritás: 5/5

Kereséshez mi is a

oldalait használjuk
Forrás

McAfee SiteAdvisor - We tested this site and didn't find any significant problems.
STATUS: good
©2002-2019 KWS-2004™ • Minden jog fenntartva.