Figyelem, az oldal tökéletes működéséhez Firefox böngészőt kell használnod!

A te böngésződ 87% -ban kompatibilis a weboldalhoz.

KaCSa Portal 2004 :: Az igazi online portal
PORTAL · SPORT · HUMOR · UTAZÁS · SIMS | Online: 23
>> Lopar - 2006
Üzenőfal: Andyca: Köszönjük! | mzperxhori: Csabi&Andyca! Hazassagkotesetek alkalmabol,nagyon sok boldogsagot kivan:Hori | mzperxhori: Csabi&Andyca! Hazassagkotesetek alkalmabol,nagyon sok boldogsagot kivan:Hori | georg0515: szasz mindenkinek | beszti: szoszi midenki ha akarsz humoros videot akkor regisztrálj | georg0515: hali mindenkinek jó az oldal igy tovább | Andyca: Tudtad, hogy február 6-8 a barátságos Internet napja! | Andyca: Tudtad, hogy nemcsak nőnap van?A Nemzetközi férninap dátuma február 19. | Andyca: Tudtad, hogy november 17 füstmentes nap? De minden nap figyelj a környezetedre! | Andyca: A halloween a boszorkányok, kísértetek és egyéb szellemek ünnepe október 31-én. |
| Partnereink
2019. október 23. szerda, Gyöngyi napja van, holnap: Salamon, a pontos idő:
Üdvözöl a KaCSa Portal 2004!
[www.kacsaportal.hu]

Utazzunk Horvátországba
 írta: Andyca | 2006. augusztus 5, szombat | 17:23 CET

Lopar

2006-os nyaralásunk szintén Horvátországba vezetett. Egy kis szigetet választottunk úticélul. Rab sziget Lopar városkájában várt ránk egy apartman. Nagyon jó időt fogtunk ki, így minden napra jutott egy kis izgalmas program. Első nap Rab sziget összes városkáját, azok tengerpartjait megnéztük. A hegyek közötti kanyargós utakon elcsíptünk pár csodás látképet. A következő napot Lopar városában töltöttük, egyes részei mégcsak most épülnek ki, de nagyon szép kis hely, csodálatos hosszú 1,5km-es homokos stranddal. Gyermekes családoknak lett kialakítva az egész város. A strandon lassan mélyül a tenger, a parton végig gyermekek számára szórakozási lehetőségek: minigolf, trambulin, ugrálóházak, vidámpark, csúzda, gyermek quadok... . Természetesen felnőtteknek is van pár szórakozási lehetőség: tenisz, jet sky, banán, tube... . Ezek közül mi is kipróbáltuk rögtön másnap a jet sky-t, nagyon élveztük 65-74km/h-val száguldoztunk a tengeren. Másnap a tube-ba ültünk, hát az kicsit keményebb volt, de megérte, nagyon élveztük. Egyik nap hajókirándulásra mentünk a környező szigetekre, megnéztük Goli szigetét, ami börtönsziget volt, különböző gyárakban kellett dolgozni a raboknak. Nem volt túl barátságos környék, de csodás tengerpart járt hozzá. Visszatérve Loparba ismét fürdeni mentünk a strandra, apró kagylókat gyűjtöttünk, és átúsztunk egy aprócska szigetre. A sziget tetejéről nagyon szép volt letekinteni a tengerre. Minden nagyon szupi volt. Egyik nap még elmentünk Rab sziget legrégibb városába Rab óvárosába (lásd: Rab). Lassan sajnos eljött a hétvége a hazaindulás napja. Persze ezt a napot is feldobtuk újra egy jet sky-zéssel, nagyon érdemes volt kimenni akkor a tengerre, mert épp arra jártak a delfinek. Nagyon örültünk nekik, kedvesen körbeugráltak minket, és jöttek a jet sky mellett. Óriási élmény volt minimum 20 delfin között lenni, gyönyörűek! Eljött az indulás pillanata, hazafele megnéztük még a Plitvicei tavakat is (lásd: Plitvice).

Prioritás: 5/5

Kereséshez mi is a

oldalait használjuk
Forrás

McAfee SiteAdvisor - We tested this site and didn't find any significant problems.
STATUS: good
©2002-2019 KWS-2004™ • Minden jog fenntartva.